EDI számla forgalmazás informatikai beruházási költségek nélkül
Alkalmazásunk az Önök által aktuálisan használt számlázó/ERP rendszeréhez illesztve, így nincs szükség további szoftver beállításra
Felhő alapú üzemeltetés a ma ismert és elérhető legbiztonságosabb megoldásokkal mind az adatvédelem mind az üzemeltetés területén
Önök továbbra is saját számlázó/ERP rendszerüket használhatják, nincs semmiféle többletmunka és ráfordítási igény
W3APP Informatika
INFOSZÁMLA-EDI üzletág ügyfélszolgálata
Igénybe vehető kis összegű fix havidíjas előfizetés alapján
EDI - elektronikus adatcsere rendszer
Az Electronic Data Interchange (EDI) rendszerben, azaz elektronikus adatcsere rendszerben létrehozott és továbbított számlához nincs szükség hitelesítő-szolgáltatóra, az adatcsere és a rendszer csak kétszereplős. Ebben az esetben a számlán szereplő adatok megbízhatóságát, hitelességét a rendszer zártsága biztosítja, amely lehetetlenné teszi a kommunikációba történő bármilyen külső beavatkozást. Az EDI rendszernek így nem alapfeltétele az elektronikus aláírás, mivel lényegében két számítógép (rendszer) zárt kommunikációjáról van szó. Emiatt azonban a feleknek szükséges előzetesen és írásban megállapodni arról, hogy pontosan milyen formátumot használnak és részletes technikai leírást adnak mind az EDI adatokról, mind pedig a rendszer használatáról. Ehhez a szerződéshez a 46/2007 PM rendelet egy ajánlott mintát is tartalmaz, amely összhangban áll az uniós ajánlással.
Az EDI számlázásnak nem alapfeltétele a digitális aláírás és időbélyeg alkalmazása, ugyanis a zárt kommunikációból adódóan a rendszer biztosítja a számlával szemben elvárt alapkövetelményeket.
EDI rendszer alkalmazása jellemzően nagyvállalatoknál (Például: beszállítók és Multik között) jön létre, ahol nemcsak a számla dokumentumokat, hanem az üzleti folyamatok egyéb dokumentumait is a zárt rendszeren keresztül utaztathatják az üzleti szereplők.
Megoldásunk (webes alkalmazás: INFOSZÁMLA-EDI) olyan lehetőséget kínál az EDI kapcsolat (elsősorban EDI SZÁMLA) létesítésére, ahol a beszállítónak nem kell számlázó/ERP rendszerét lecserélnie, a számlázási folyamata semmit sem változik, és mégis, a számla kiállítását követően számlája EDI üzenet formátumban azonnal üzleti partnere ügyviteli rendszeréhez kerül továbbításra úgy, ahogy azt a számla befogadójának EDI szolgáltatója megköveteli.
EDI illesztéseink a teljesség igénye nélkül: TESCO, METRO, AUCHAN, LIDL, SPAR, KIFLI.HU, ALDI, PENNY, REAL ...
Szabványos EDI üzeneteket kommunikálunk, bármilyen Partner oldali formátumról, vagy arra lefordítva. A vonatkozó törvényi elvárásoknak és előírásoknak megfelelve, az év 365 napján éjjel nappal működő automatikus szolgáltatásunkhoz biztosítjuk a folyamatos adattovábbítást, melyekhez a legmegbízhatóbb és legbiztonságosabb protokollokat használjuk.
A W3app Informatika Kft. megoldás szállító által kínált EDI adatcsere kapcsolat alkalmazható az összes számlázó/ERP rendszer esetében, EDI szolgáltató üzleti partnereink Magyarország leginkább foglalkoztatott szolgáltatói, de igény szerint mind a beszállító, mind az árubefogadó oldal által esetlegesen kötelezően megkövetelt más EDI szolgáltatóval is együttműködünk és az illesztést elvégezzük.
ELŐNYÖK - INFOSZÁMLA-EDI
- marad a megszokott számlázó program / ERP rendszer,
- alkalmazásával kevesebb emberi erőforrás ráfordítás szükséges
- hibás számlák száma minimálisra csökkenthetők, és pontosabb a számlázás
- számla elkészültével egyidejűleg az EDI számla továbbítása azonnal megtörténik
- és nem szükséges a dokumentumok papír alapon történő nyomtatása és befogadóhoz történő továbbítása sem
Jelenleg EDI-SZAMLA beszállító - EDI befogadó adatkapcsolattal rendelkezünk, a későbbiekben rendelések, szállítólevelek, áruátvételi értesítők és egyéb dokumentumok elektronikus adatcseréjére is alkalmassá tesszük szolgáltatásunkat.
Szolgáltatásunk előzetes regisztrációt követően, havidíjas előfizetéssel érhető el.
Vegye fel a kapcsolatot velünk [ÉRDEKLŐDÖM], majd látogassa meg weboldalunkat [INFOSZÁMLA], és regisztráljon EDI szolgáltatásunk használatához.
Oldalunkon leadott regisztrációs adatai alapján 24 órán belül keresni fogjuk Önöket a megadott elérhetőségeken.
Kapcsolatfelvétel során tájékozódunk számlázó programjukról, ERP rendszerükről, és keressük fejlesztőiket, hogy megbizonyosodjunk arról, a számlázás során rögzített adatok elegendőek - e az EDI kapcsolat INFOSZAMLA-EDI felépítéséhez az EDI befogadó oldali követelmények alapján. Hiányzó adataikat egyeztetjük fejlesztőikkel, így számlázó/ERP alkalmazásuk már készen is áll az EDI kapcsolatra.
A regisztrációt követően az INFOSZÁMLA-EDI szolgáltatás bejelentkezési adataival lépjen be szolgáltatási oldalunkra, és konfigurálja EDI kimenetét. [INFOSZÁMLA]
Az előfizetés során érvényes licensz szám alapján kialakíthatja az összes EDI kapcsolatot üzleti partnerei irányába.
A konfiguráció végeztével már készen is áll az EDI adatkapcsolatra.
További teendője már nincs, a számlázó programjában/ERP rendszerében, a számla lerögzítését követően az INFOSZÁMLA-EDI szolgáltatásunk előállítja az EDI üzenetet, és továbbítása is ezt követően azonnal megtörténik az Ön EDI befogadó üzleti partneréhez.
Naplóban rögzítjük az összes EDI üzenet küldését, ott láthatja, melyik számlát, milyen sorszámmal, mikor küldtük tovább EDI számla befogadójához. Technikai probléma esetén lehetőséget biztosítunk számlája újbóli EDI-SZÁMLA formátumú előállítására és küldésére.
Ha nem kívánja/tudja számlázó programját/ERP rendszerét fejlesztője közreműködésével EDI képessé tenni, vagy fejlesztője általi illesztés befejezéséig is már szeretne EDI e-számlát kiállítani, akkor ajánljuk Önnek ONLINE EDI képes számlázó webes alkalmazásunkat.
Ha már megállapodott partnere beszállítójaként, és csak eszköz kellene, hogy EDI e-számlát tudjon azonnal kibocsátani, akkor jó helyen jár.
Regisztráljon oldalunkon, majd leszerződünk Önökkel, és a kapott hozzáféréssel alkalmazásunkban konfigurálhatja EDI kimenetét, és már meg is kezdheti a számlázást.
EDI számlázó alkalmazásunkat ingyen bocsájtjuk az Önök rendelkezésére, és csak mérsékelt összegű havidíj alapú EDI SMART csomagunk díját kell fizetniük szolgáltatásainkért.
Általunk jelentős beruházási költségek nélkül tud EDI e-számlát küldeni partnerének, mindezt pár kattintással akár azonnal is megteheti.
EDI kimeneteink: TESCO-HU, METRO, SPAR, LIDL, PENNY, ALDI, REAL, KIFLI.HU, ...
és a határon átnyúlva TESCO-SK, TESCO-CZ.
PRÓBÁLJA KI és HASZNÁLJA szolgáltatásunkat, és élvezze az (EDI) elektronikus adatcsere rendszer összes előnyét!