EDI integráció folyamata
Vegye fel a kapcsolatot velünk [ÉRDEKLŐDÖM], majd látogassa meg weboldalunkat [INFOSZÁMLA], és regisztráljon EDI szolgáltatásunk használatához.
Oldalunkon leadott regisztrációs adatai alapján 24 órán belül keresni fogjuk Önöket a megadott elérhetőségeken.
Kapcsolatfelvétel során tájékozódunk számlázó programjukról, ERP rendszerükről, és keressük fejlesztőiket, hogy megbizonyosodjunk arról, a számlázás során rögzített adatok elegendőek - e az EDI kapcsolat INFOSZAMLA-EDI üzenet előállításához az EDI befogadó oldali követelmények alapján. Hiányzó adataikat egyeztetjük fejlesztőikkel, akik a szükséges módosításokat elvégzik, így számlázó/ERP alkalmazásuk már készen is áll az EDI kapcsolatra.
A regisztrációt követően az INFOSZÁMLA-EDI szolgáltatás bejelentkezési adataival lépjen be szolgáltatási oldalunkra, és konfigurálja EDI kimenetét. [INFOSZÁMLA]
Az előfizetés során érvényes licensz szám alapján kialakíthatja az összes EDI kapcsolatot üzleti partnerei irányába.
A konfiguráció végeztével már készen is áll az EDI adatkapcsolatra.
Nincs szüksége további teendőkre a számlázó programjában/ERP rendszerében. Miután rögzítette a számlát vagy szállítólevelet, INFOSZÁMLA-EDI szolgáltatásunk automatikusan létrehozza az EDI üzenetet, és az azonnal továbbításra kerül az Ön EDI befogadó üzleti partneréhez. Beérkező rendeléseiket azonnal feldolgozzuk, és erről külön értesítést küldünk Önöknek.
Minden EDI üzenet küldését és rendelés fogadását naplóban rögzítjük. Itt látható, hogy melyik számla vagy szállítólevél milyen sorszámmal és mikor került továbbításra az EDI számla befogadójához. Technikai probléma esetén lehetőséget biztosítunk a számla újbóli előállítására és EDI-SZÁMLA formátumban történő újbóli küldésére.